Reklama
Megaboard

Každý čtvrtý již někdy daroval předplatné

Necelá čtvrtina internetové populace (24 %) již někdy darovala nebo plánuje darovat svým blízkým pod vánoční stromeček předplatné časopisu (nejčastěji se jedná o měsíčník). U předplatného deníků je to znatelně méně (5 %). Při výběru mezi tištěným a digitálním předplatným s přehledem vítězí předplatné klasického tištěného vydání (22 %), naopak předplatné digitální je spíše vzácnou záležitostí (3 %).

Co se týká zaměření darovaných časopisů a deníků, žádná tematika výrazně nepřevažuje. Trochu oblíbenější jsou tituly odborné (5 % oslovených darovalo předplatné titulu s odborným zaměřením), dále jsou populární časopisy pro ženy (5 %), tituly zpravodajské, dětské, společenské a populárně-naučné.

Mezi méně využívané pro vánoční obdarování patří předplatné časopisů pro dospívající a mládež.

Předplatné jako vánoční dárek se zdá být podle respondentů vhodnější spíše pro dospělé než pro děti. Tři čtvrtiny internetové populace (74 %) to považují za vhodný dárek pro dospělé, zhruba polovina je přesvědčena o vhodnosti pro mládež a jako vhodné pro děti vnímají předplatné 4 z 10 oslovených. Pětina dotázaných již někdy dárek v podobě předplatného obdržela a naprostá většina z nich byla také potěšena.

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR.

Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále