Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Ježek ve skoku

Vánočního maskota v podobě kresleného ježka zavedl Slevomat loni před Vánoci. Jeho vznik odůvodnil in-house průzkumem, podle něhož si šestnáct procent dotázaných představí pod pojmem Ježíšek právě zmíněné zvíře. Letošní vánoční kampaň Slevomatu ale oslovené odborníky příliš neuchvátila.

 

Nevýrazný a ničím nevyčnívající vizuál s maskotem neevokujícím ani Vánoce, ani Slevomat. Snažím se být nekritická a objektivní, ale mám pocit, že recyklace motivu ježka nebyla úplně šťastná volba.

Monika Hronová, executive producer, AtSwim

Reklama
Know

Adrenalinové sporty v poněkud infantilním balení. Těžko tomu uvěřit.

Dominik Hrodek, deputy managing director, DarkSide

 

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)