Ježek ve skoku

Vánočního maskota v podobě kresleného ježka zavedl Slevomat loni před Vánoci. Jeho vznik odůvodnil in-house průzkumem, podle něhož si šestnáct procent dotázaných představí pod pojmem Ježíšek právě zmíněné zvíře. Letošní vánoční kampaň Slevomatu ale oslovené odborníky příliš neuchvátila.

 

Nevýrazný a ničím nevyčnívající vizuál s maskotem neevokujícím ani Vánoce, ani Slevomat. Snažím se být nekritická a objektivní, ale mám pocit, že recyklace motivu ježka nebyla úplně šťastná volba.

Monika Hronová, executive producer, AtSwim

Adrenalinové sporty v poněkud infantilním balení. Těžko tomu uvěřit.

Dominik Hrodek, deputy managing director, DarkSide

 

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-17

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-17

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Algoritmus
Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Andrea Štěpánová
Tomáš Pravenec
Bohém Bolek Polívka
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
SHORTLIST(8)
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
SHORTLIST(8)