Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

ČTK chce být víc vidět na sociálních sítích. Využívat je plánuje i ve zpravodajství

ČTK je pro řadu čtenářů častou a nenápadnou zkratkou na konci textů. Česká tisková kancelář by však chtěla být vidět víc a pomoci jí k tomu mají sociální sítě. „Chceme posílit povědomí o ČTK mezi veřejností a sociální sítě jsou jedním z prostředků,“ vysvětluje mluvčí agentury Jan Weisser. „Necháme našeho fanouška více nahlédnout do útrob agenturního zpravodajství. Chceme, aby měl představu o tom, jaké materiály agentura produkuje a jak se tyto materiály tvoří,“ dodává s tím, že ČTK by chtěla posílit svou značku zejména mezi vysokoškolskými studenty a ukázat jim možnosti využití agenturního servisu v jejich budoucím zaměstnání. Podle agentury by se toto posilování značky nemělo dít na úkor stávajících klientů a jejich čtenářů.

Sociální sítě plánuje ČTK využít i jinak. Po půlroce testování chce v příštím roce do plného provozu uvést Liveblog. „Jedná se prakticky o přímý přenos vybraných událostí formou krátkých textových sdělení, fotografií, videí a právě i vybraných textů ze sociálních médií,“ vysvětluje Weisser. Liveblog agentura ve své komunikaci označovala i jako on-line přenos. Podobné přenosy zažívají v posledních letech rostoucí popularitu na zpravodajských stránkách. A těm může kvůli on-linům ČTK vzniknout konkurence. Agentura totiž tvrdí, že kompletní živý přenos lze na stránky klienta vložit pomocí jednoduchého HTML kódu, a využít jej tak mohou i stránky, které doposud neměly redakční systém přizpůsobený přenosům. Díky tomu, že jich plánuje udělat minimálně 50, na českém internetu on-line přenosů v příštím roce nejspíš přibude.

V České tiskové kanceláři má od příštího roku vzniknout nejméně 50 on-line přenosů ročně.
Foto: ČTK

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ
Reklama
MMcite
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)