Osamělý důchodce předstírá svou smrt, aby dostal zaneprázdněnou rodinu ke společnému vánočnímu stolu. Zhroucení pozůstalí dorazí na smuteční setkání do jeho domu, tam je ale uvítá nazdobený stůl – a především živý dědeček. Takový je drsný scénář nového spotu německého supermarketu Edeka, který připravila reklamní agentura Jung von Matt. Zhruba dvouminutový klip doprovází na klíč složená píseň „Dad“ v podání Neele Ternesové. Natáčelo se v Praze a v Bangkoku a také herecké obsazení je mezinárodní. Titulní role se ujal britský televizní herec Arthur Nightingale. Edeka klip nasadila 28. listopadu. Vyvolal senzaci i mimo německy mluvící země, široce se mu věnovala tištěná a internetová média. Autoři poselství kampaně vysvětlují přáním, že Vánoce jsou ten správný čas, kdy by se rodina měla setkat doma a navštívit příbuzné.
„Copak bych vás jinak viděl pohromadě?“ vyčítá důchodce své široké rodině, která za ním přijede, až když jí pošle fiktivní parte.