Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Čistá vánoční deprese na německý způsob

Osamělý důchodce předstírá svou smrt, aby dostal zaneprázdněnou rodinu ke společnému vánočnímu stolu. Zhroucení pozůstalí dorazí na smuteční setkání do jeho domu, tam je ale uvítá nazdobený stůl – a především živý dědeček. Takový je drsný scénář nového spotu německého supermarketu Edeka, který připravila reklamní agentura Jung von Matt. Zhruba dvouminutový klip doprovází na klíč složená píseň „Dad“ v podání Neele Ternesové. Natáčelo se v Praze a v Bangkoku a také herecké obsazení je mezinárodní. Titulní role se ujal britský televizní herec Arthur Nightingale. Edeka klip nasadila 28. listopadu. Vyvolal senzaci i mimo německy mluvící země, široce se mu věnovala tištěná a internetová média. Autoři poselství kampaně vysvětlují přáním, že Vánoce jsou ten správný čas, kdy by se rodina měla setkat doma a navštívit příbuzné.


„Copak bych vás jinak viděl pohromadě?“ vyčítá důchodce své široké rodině, která za ním přijede, až když jí pošle fiktivní parte.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)