Čistá vánoční deprese na německý způsob

Osamělý důchodce předstírá svou smrt, aby dostal zaneprázdněnou rodinu ke společnému vánočnímu stolu. Zhroucení pozůstalí dorazí na smuteční setkání do jeho domu, tam je ale uvítá nazdobený stůl – a především živý dědeček. Takový je drsný scénář nového spotu německého supermarketu Edeka, který připravila reklamní agentura Jung von Matt. Zhruba dvouminutový klip doprovází na klíč složená píseň „Dad“ v podání Neele Ternesové. Natáčelo se v Praze a v Bangkoku a také herecké obsazení je mezinárodní. Titulní role se ujal britský televizní herec Arthur Nightingale. Edeka klip nasadila 28. listopadu. Vyvolal senzaci i mimo německy mluvící země, široce se mu věnovala tištěná a internetová média. Autoři poselství kampaně vysvětlují přáním, že Vánoce jsou ten správný čas, kdy by se rodina měla setkat doma a navštívit příbuzné.


„Copak bych vás jinak viděl pohromadě?“ vyčítá důchodce své široké rodině, která za ním přijede, až když jí pošle fiktivní parte.

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

sparta_kybersikana
nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

airbank100_2
nova_O2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
airbank100_2
nova_O2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard