Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Budoucnost značky Era vidí ČSOB v duálním brandingu s Poštovní spořitelnou

ČSOB nahrazuje značku Era Poštovní spořitelnou. Nebo: značka Era se nepovedla, ČSOB ji utlumí. Tak znějí novinové titulky komentující současnou situaci značky Era ze skupiny ČSOB. Její management však s tímto zněním tak úplně nesouhlasí. Vysvětlení, jak se to s oběma značkami má, podala MAM ředitelka marketingové komunikace celé ČSOB Renata Němcová Pixová.

„Rozhodli jsme se zviditelnit značku Poštovní spořitelny více, než tomu bylo v minulosti, neboť se jedná o silnou, důvěryhodnou a perspektivní značku. Postupně ji budeme i více prezentovat paralelně se značkou Era formou duálního brandingu. Ten bude propsaný do všech marketingových kampaní u finančních produktů a služeb, které budou k dispozici jak na poště, tak i v dnešních Era finančních centrech. Nicméně neznamená to, že jednu značku nahrazujeme druhou,“ píše Renata Němcová Pixová. Podpořená znalost značky Era dosahuje podle posledních měření ČSOB 51 procent, u Poštovní spořitelny pak 86 procent. A budoucnost Ery?

„Věříme, že kombinace obou značek napomůže většímu zájmu o naše služby nejen ve fyzickém, ale i v digitálním světě. Naše aktuální analýzy ukazují, že každá ze značek má příznivý ohlas v určité části české společnosti. Vztah obou značek budeme samozřejmě i nadále intenzivně monitorovat. Věříme, že nám duální branding v komunikaci pomůže k dalšímu zlepšení našich obchodů a zvýšení tržních podílů a současně k nákladovému zefektivnění marketingové komunikace,“ dodává Renata Němcová Pixová.

Reklama
ČEZ

Značka jako pojistka

Duální označení 76 obchodních míst bude dokončeno ještě letos. Úplný zánik značky Era se podle informací HN zatím nechystá. Z pohledu ČSOB měla být značka Era moderní a inovativní alternativou tradiční Poštovní spořitelny, zároveň však byla vnímána jako „pojistka“ v případě ukončení dlouholeté smlouvy s Českou poštou, která platí do konce roku 2017. Pošta zvažuje, zda vypíše tendr na nového bankovního partnera, nebo požádá o vlastní bankovní licenci.

Duálním brandingem chceme silněji podpořit koncept tzv. multikanálové obsluhy klientů. Renata Němcová Pixová

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)