Balzámy pro T-Mobile, hrady i letiště

Romanu Pazderovou, manažerku s praxí z velkých korporací jako O2, T-Mobile a Alza.cz, a Petra Luska, donedávna majitele české kosmetické značky Gabriela Salvete (před třemi roky ji prodal), svedly na společnou cestu k vlastní firmě Dobrý obchodník negativní zkušenosti s praxí maloobchodních řetězců a touha rozjet vlastní byznys s kosmetikou na nezávislém trhu.

Blogerky posouvají značku Moje k mladší cílovce

„Původně jsme chtěli pouze přeprodávat cizí značky kosmetiky či módy v menších městech, ale narazili jsme na jejich limitované budgety pro distribuci a marketing. Nakonec jsme tedy vsadili i na vlastní výrobu, trváme na tom, že výrobky kosmetiky Moje musí pocházet z produkce na trzích EU. Vlajkovým sortimentem jsou řasenky a laky na nehty. Záměrně třeba neprodáváme make-upy, neboť bychom nemohli zaručit jejich kvalitu při ceně do sta korun,“ vysvětluje Romana Pazderová a odkazuje k cílové skupině žen na mateřské dovolené z menších měst.

Levná česká a zároveň kvalitní kosmetika přitom cílovou skupinu postupně omlazuje skrze aktivní spoluúčast blogerek. Jejich videa, posty a současně i PPC kampaně pak přirozeně posilují prodeje kosmetiky Moje ve vlastním e-shopu firmy.

Hit objednávek? Balzám s buldoky

V loňském roce se do popředí zájmu o sortiment značky Moje dostaly balzámy na rty, to když je z čistého plezíru Romana Pazderová přihlásila do soutěže Asociace českých stylistů a vizážistů. V té totiž byl jako výrobek roku vyhlášen jejich balzám na rty pro muže. Tento úspěch a zároveň rostoucí poptávka po personifikovaných reklamních dárcích přivedly obchodníky z českobudějovické firmy k dalšímu projektu: výrobě a stylizaci balzámů pro firmy podle jejich přání. „Nezřídka se nám letos stává, že firma objedná počet kusů a vybídne nás, ať již sami na plochu obalu tyčinky na rty něco vymyslíme – od obrázku až po slogan,“ dodává Pazderová.

Balzámy od Dobrého obchodníka již nakoupily společnosti jako T-Mobile či Letiště Václava Havla, firma se je snaží nabízet i menším společnostem a institucím. Oslovila např. vybrané hrady a zámky, které balzámy s potiskem zatím s pozitivním ohlasem prodávají coby reklamní suvenýry. Limitované edice potisků mají však i balzámy z řady Moje, hitem mezi objednávkami v e-shopu jsou ty s domácími mazlíčky, zvláště pak s obrázkem buldoka.


Kosmetiku Moje má v nabídce asi 750 prodejen, k sehnání je i na Slovensku. Podíl na prodejích má ze 75 % kosmetika Moje a z 25 % reklamní kosmetika.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist