Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

AGENTURY

– AgenturyGeometry Global a Ogilvy & Mather, Young & RubicamRed Fuse uspěly v soutěži 62. ročníku festivalu Cannes Lions. Geometry a Ogilvy dostaly za projekt LGBT Avatars pro pochod Prague Pride Stříbrného lva v kategorii Mobile a bronz v kategorii Media. Y&R získala za pokračování své kampaně pro Harley-Davidson dva bronzy v kategorii tiskové reklamy. Red Fuse ze skupiny Y&R dostala za webový spot pro výrobce krmiva pro psy a kočky Hill’s Pet Nutrition bronz v kategorii Film Craft.

– Projekt Pro jedno TýTý slunce nesvítí, který připravily Seznam.cz a jeho agentura AC&C PR, se stal absolutním vítězem 10. ročníku oborové soutěže Česká cena za public relations. Nejúspěšnějším subjektem soutěže však byla AMI Communications, která získala pět prvních míst, tři místa druhá, dvě místa třetí a jednu mimořádnou cenu. Výrazněji v soutěži uspěly ještě Konektor, Ogilvy PR, Bison & Rose, Ewing PR a Native PR.

– Třiadvacátému ročníku soutěže ADC Creative Awards dominovaly agentury Ogilvy & Mather a Kaspen/Jung von Matt. Ten s kampaní pro tmavé pivo B:Dark společnosti Budějovický Budvar získal i Grand Prix. Budvar byl zároveň vyhlášen klientem roku. Zlatý ohníček za výjimečný přínos pro českou reklamu dostal Jaime Mandelbaum, kreativní ředitel sítě Young & Rubicam pro oblast střední a východní Evropy. Zcela nejúspěšnější agenturou se ovšem už podruhé za sebou s velkou převahou stala Ogilvy & Mather, která získala hned 17 ocenění.

Reklama
ČEZ

– Evropská část soutěže Sabre Awards přinesla úspěch dvěma českým agenturám. Ewing PR zabodovala v kategorii pro nejlepší kampaň poskytovatelů zdravotní péče, zatímco Ogilvy PR uspěla v kategorii Zdraví spotřebitele.

– Na květnovém Mezinárodním festivalu reklamy PIAF agentury z České republiky získaly 15 z celkem 49 udělených trofejí. K překvapení odborné veřejnosti tam však nebyly vyhlášeny výsledky soutěže Agentura roku. Výkonný ředitel pořádající Asociace komunikačních agentur (AKA) Michal Charvát totiž ráno v den konání akce oznámil, že ve výpočtu výsledků soutěže došlo k významné chybě a vyhlášení výsledků musí být odloženo. Skupina Lion Communications, kterou vlastní Martin Štěpánek, bývalý dvojnásobný prezident AKA, jenž je i majitelem PIAF, vzápětí z asociace vystoupila (což už dříve avizovala s odvoláním na špatné řízení asociace). V červenci byl Štěpánek zvolen do prezidia asociace. Charvát se dohodl na odchodu ke konci roku. Lion však členem organizace stále není.

Wunderman zvítězil ve výběrovém řízení společnosti L’Oréal Paris na digitální agenturu, která zastřeší komunikaci značek L’Oréal Professionnel, Kérastase, Matrix a Redken pro ČR, Slovensko a Maďarsko. Spolupráce začala v dubnu, kdy agentura převzala správu profilů zmíněných značek na sociálních sítích Facebook, YouTube, Pinterest a Instagram.

– Pražská pobočka slovenské agentury Triad Advertising vyhrála tendr na správu digitálních kampaní společnosti Reckitt Benckiser pro celý středoevropský region se zaměřením zejména na český, slovenský, maďarský, slovinský a chorvatský trh. Kromě samotné kreativy pro digitální kampaně se Triad stará o nákup všech on-line médií i o správu sociálních sítí.

McCann Prague začal zajišťovat komunikaci finského výrobce pneumatik Nokian Tyres na 21 evropských trzích. Na starosti má kompletní komunikaci značky včetně ATL a BTL podpory, digitál, správu sociálních sítí a aktivace. Z Prahy se také plánují a koordinují jednotlivé regionální kampaně.

– Po únorovém vítězství v tendru na fullservisovou agenturu společnosti Tesco převzala Ogilvy & Mather v srpnu account tohoto klienta i na Slovensku, v Polsku a Maďarsku. Nově vytvořenou pozici kreativního ředitele pro Tesco obsadil Američan Ian Adams, který se v české reklamě pohybuje už od roku 2007 a do Ogilvy přišel ze Scholz & Friends.

Agentura AMI Communications se stala nejúspěšnějším subjektem desátého ročníku soutěže Česká cena za PR.

Zdroj: APRA

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)