Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

9. Lidlu došly nože a zákazníci se bouří

Spotřebitelská soutěž obchodního řetězce Lidl založená na sbírání razítek za nákup v hodnotě 500 korun vyvolala mezi některými zákazníky rozhořčení. Odměna za útraty v Lidlu, kuchyňské nože, totiž v mnoha prodejnách brzy došla. Na facebookovém profilu se dokonce objevila výzva ke společné žalobě. „Akce byla omezena časově anebo do vyčerpání zásob, jak bylo ve veškerých reklamních materiálech deklarováno. Prodejny, které vydaly veškeré zásoby dárků již před ukončením akce, o této skutečnosti informovaly společně s omluvou ve vstupním prostoru. „Jako omluvu za neobdržený nůž zákazníkům zašleme balíček produktů z našeho sortimentu,“ uvedla pro MAM tisková mluvčí Zuzana Holá.

Podobný zájem jako o nože z Lidlu byl před dvěma roky o kolekci šmoulů v Albertu. Také brzy došli a na obchod se snesla kritika.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu