9. Lidlu došly nože a zákazníci se bouří

Spotřebitelská soutěž obchodního řetězce Lidl založená na sbírání razítek za nákup v hodnotě 500 korun vyvolala mezi některými zákazníky rozhořčení. Odměna za útraty v Lidlu, kuchyňské nože, totiž v mnoha prodejnách brzy došla. Na facebookovém profilu se dokonce objevila výzva ke společné žalobě. „Akce byla omezena časově anebo do vyčerpání zásob, jak bylo ve veškerých reklamních materiálech deklarováno. Prodejny, které vydaly veškeré zásoby dárků již před ukončením akce, o této skutečnosti informovaly společně s omluvou ve vstupním prostoru. „Jako omluvu za neobdržený nůž zákazníkům zašleme balíček produktů z našeho sortimentu,“ uvedla pro MAM tisková mluvčí Zuzana Holá.

Podobný zájem jako o nože z Lidlu byl před dvěma roky o kolekci šmoulů v Albertu. Také brzy došli a na obchod se snesla kritika.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Brand Strategy
Fabini
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Brand Strategy
Fabini