Síť prodejen Hervis spustila kampaň upozorňující na současné změny v designu interiéru prodejen a zároveň na jejich propojení s e-shopem. Cílena je zejména na mladší zákazníky. Do konce měsíce poběží na internetu (na Facebooku, na YouTube a Streamu a v internetových televizích Playtvák, iPrima a Nova), v out-of-home médiích, v kinech a v celoplošných a regionálních rádiích. Dosud prošla změnou zhruba polovina české sítě, tedy 15 prodejen. Dalších 11 nebo 12 se změní v příštím roce. Redesignované prodejny dostanou tematické rámy pro lepší přehlednost sortimentu v dané kategorii. Každý rám navíc obsahuje QR kód, odkazující na dané oddělení v e-shopu Hervis Sport. Ten získal novou podobu letos v září, kromě toho česká pobočka Hervisu posílila i e-commerce oddělení a zřídila tuzemskou hot linku zajišťující péči o zákazníky. Kampaň navrhla centrálně pro celou střední Evropu rakouská pobočka Young & Rubicam.
Redesign prodejen Hervis probíhá současně v Česku, v Rakousku, ve Slovinsku, v Maďarsku a v Rumunsku.