Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

8. Hervis propojuje prodejny s e-shopem a redesignuje

Síť prodejen Hervis spustila kampaň upozorňující na současné změny v designu interiéru prodejen a zároveň na jejich propojení s e-shopem. Cílena je zejména na mladší zákazníky. Do konce měsíce poběží na internetu (na Facebooku, na YouTube a Streamu a v internetových televizích Playtvák, iPrima a Nova), v out-of-home médiích, v kinech a v celoplošných a regionálních rádiích. Dosud prošla změnou zhruba polovina české sítě, tedy 15 prodejen. Dalších 11 nebo 12 se změní v příštím roce. Redesignované prodejny dostanou tematické rámy pro lepší přehlednost sortimentu v dané kategorii. Každý rám navíc obsahuje QR kód, odkazující na dané oddělení v e-shopu Hervis Sport. Ten získal novou podobu letos v září, kromě toho česká pobočka Hervisu posílila i e-commerce oddělení a zřídila tuzemskou hot linku zajišťující péči o zákazníky. Kampaň navrhla centrálně pro celou střední Evropu rakouská pobočka Young & Rubicam.


Redesign prodejen Hervis probíhá současně v Česku, v Rakousku, ve Slovinsku, v Maďarsku a v Rumunsku.

Reklama
ČEZ
Reklama
MMcite
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu