„U nás umí ženy tančit nejen kolem plotny. Pánové, volenka! Dámy, zadejte se! Naše ČERNÁ DVANÁCTKA čeká třeba právě na Vás!“ Tento facebookový příspěvek pivovaru Bernard v kombinaci s obrázkem sklenice piva a vyzývavé černošky si vysloužil kritiku na sociálních sítích. Mnoha uživatelům přišel post zbytečně urážlivý. „Smutné. Myslela jsem si, že firma jako ta vaše nemá tohle zapotřebí. Nevím, na koho touhle reklamou cílíte, ale mě na bernarda přešla chuť,“ napsala do komentáře například Eva Hloužková. Pivovar rychle přispěchal s vysvětlením: „Rozhodně se nejedná o rasistickou nebo sexistickou reklamu, a už vůbec nesouvisí se současnou velmi tragickou situací ve světě. Tuto reklamu používáme již dva roky a tento styl je známý již více než 80 let. Jedná se o retroreklamu ve stylu amerických pin-up girls, která je ve světě velmi populární a využívají ji takové firmy jako například Coca-Cola nebo Lucky Strike.“ Bernard také prostřednictvím Facebooku na všechny negativní komentáře pečlivě a pozitivně reagoval. Mnoha uživatelům se příspěvek naopak líbí. Kritizovaný obrázek například získal skoro 1500 lajků a 320 lidí ho sdílelo. V tomto ohledu je tak nejúspěšnějším postem na profilu pivovaru za poslední dobu. Podobnou popularitu mají i další pin-up girls vizuály. Konkurovat jim mohla jen montáž majitele Stanislava Bernarda s ragbyovou helmou v průběhu mistrovství světa. Odlišné příspěvky však mohou mít různou finanční podporu, a tudíž i výsledný dosah a počet lajků.
Vizuály ve stylu amerických pin-up girls zveřejňuje Bernard už dlouho a žádné pohoršení nevyvolaly. Rozruch vzbudily, až když došlo na „černou dvanáctku“.