Karlovarské minerální vody spustily kampaň na podporu značky Mattoni Schorle. Uživatelé dostali možnost napsat láskyplný příběh slunečním paprskem přímo na jablko zrající v sadu. Vznikla tak speciální odrůda osobních jablek. Celou kampaň zachycuje video, které běží na Facebooku a YouTube právě v těchto dnech. „Chtěli jsme zákazníkům připomenout, že Schorle není další ochucená minerálka, ale má 50 procent ovocné šťávy. Na to jsme potřebovali výjimečně atraktivní exekuci přesahující on-line prostředí,“ vysvětluje Dominika Zúberová, junior brand manažerka Mattoni Schorle. První fáze kampaně spočívala v crowdsourcingu příběhů na facebookovém profilu Mattoni. Všem, kteří se do aktivace zapojili, bylo pomocí speciální fólie vytvořeno osobní jablko se vzkazem, který vytetovaly sluneční paprsky. Jde o tradiční japonskou techniku. V roce 1894 dostal jablko s vlastní podobiznou jako osobní dar například ruský car Mikuláš II. Do propagace byli zapojeni i influenceři z české youtubové a instagramové scény. Z kampaně také vznikl balík obsahu pro Facebook a Instagram. Na facebookovém profilu Mattoni dokonce postupně dozrávalo Schorle jablko přímo v profilové fotografii. Kompletní realizaci zajistila agentura Symbio Digital.
Ve videu, které nyní běží na sociálních sítích a YouTube, je vidět celý proces od dozrávání jablek v sadu Miloše Thoře až po finální doručení zamilovaným párům.