Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

7. Mattoni psala vzkazy sluncem přímo na jablka

Karlovarské minerální vody spustily kampaň na podporu značky Mattoni Schorle. Uživatelé dostali možnost napsat láskyplný příběh slunečním paprskem přímo na jablko zrající v sadu. Vznikla tak speciální odrůda osobních jablek. Celou kampaň zachycuje video, které běží na Facebooku a YouTube právě v těchto dnech. „Chtěli jsme zákazníkům připomenout, že Schorle není další ochucená minerálka, ale má 50 procent ovocné šťávy. Na to jsme potřebovali výjimečně atraktivní exekuci přesahující on-line prostředí,“ vysvětluje Dominika Zúberová, junior brand manažerka Mattoni Schorle. První fáze kampaně spočívala v crowdsourcingu příběhů na facebookovém profilu Mattoni. Všem, kteří se do aktivace zapojili, bylo pomocí speciální fólie vytvořeno osobní jablko se vzkazem, který vytetovaly sluneční paprsky. Jde o tradiční japonskou techniku. V roce 1894 dostal jablko s vlastní podobiznou jako osobní dar například ruský car Mikuláš II. Do propagace byli zapojeni i influenceři z české youtubové a instagramové scény. Z kampaně také vznikl balík obsahu pro Facebook a Instagram. Na facebookovém profilu Mattoni dokonce postupně dozrávalo Schorle jablko přímo v profilové fotografii. Kompletní realizaci zajistila agentura Symbio Digital.

Ve videu, které nyní běží na sociálních sítích a YouTube, je vidět celý proces od dozrávání jablek v sadu Miloše Thoře až po finální doručení zamilovaným párům.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)