Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

7. Během černého pátku lidé kupovali dražší zboží

Do slevové akce Black Friday, která připadla na 27. listopadu, se letos zapojil rekordní počet e-shopů: prakticky všechny velké a kolem 70 procent středních obchodů. Vyplývá to z dat společnosti NetDirect. „Největší zájem byl podle našich dat z více než dvou tisíc e-shopů o bílou techniku a televizory. Obecně lidé nakupovali především větší a dražší zboží, u kterého dosahovaly slevy i několika tisíc korun. To potvrdil i výrazný nárůst průměrné výše objednávky, která se pohybovala okolo čtyř tisíc korun,“ uvedl Marek Krška, marketingový a obchodní ředitel společnosti NetDirect. Přestože některé obchody natáhly slevy i na celý týden, černý pátek byl ze všech dní jednoznačně nejsilnější. Např. za první adventní neděli byly tržby e-shopů ve srovnání s ním zhruba o třetinu nižší. Black Friday také jednoznačně předčil následující Cyber Monday, do kterého se zapojilo výrazně méně internetových obchodů a menší e-shopy se tohoto nákupního svátku prakticky vůbec neúčastnily. „U obchodníků, kteří poskytli zajímavé nabídky s reálnými slevami, stoupl jen za pátek denní obrat zprostředkovaný Skrz.cz až desetinásobně,“ doplnil ředitel vyhledávače slev Petr Kováčik. Přes Skrz.cz se kupoval hlavně nábytek.

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)