5. PRAM přebírá aktivity Lewis PR

Agentura PRAM Consulting oznámila, že na českém a slovenském trhu přebírá aktivity agenturní sítě Lewis PR, která zde ukončila svou činnost v listopadu letošního roku. Oba subjekty, které byly v pracovním kontaktu už dřív, se dohodly, že „spolupráce bude probíhat na poli klíčových oblastí, jakými jsou media relations, analýzy nebo digitální komunikace“. Lewis PR má zastoupení v 90 zemích, kde pracuje pro klienty z oblastí, jako jsou automobilový průmysl, zdravotnictví, pojišťovnictví, právní služby, technologie a telekomunikace. Podle ředitele PRAM Consulting Patrika Schobera půjde konkrétně třeba o poskytovatele bankovních služeb Western Union nebo jednu z divizí společnosti Siemens.

Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk