5. Česká spořitelna svěří digitál Adexpresu

Adexpres se stal nově strategickou digitální agenturou pro Českou spořitelnu. Rolí Adexpresu bude zajišťovat strategicky všechny plánované digitální kampaně klienta (display, performance display a search), tvořit mediální strategie i detailní plány, optimalizovat kampaně, odpovídat za nastavené KPI a řídit programatický nákup. V rámci spolupráce s Českou spořitelnou bude probíhat úzká spolupráce mezi klientem, Adexpresem a nákupní agenturou MEC. MEC zajistí podle zvolené strategie nákup médií. Adexpres tímto úspěšně navazuje na strategii umožnit inzerentům oddělovat klientský servis a mediální nákup. Tento přístup si odzkoušel například pro investiční skupinu KKCG a její portfoliové společnosti.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

úkolníček
Vojta Kotek
Algoritmus

MAM Exkluzivně v časopise

Tadeáš Bělík
Marcus Collins
MadLove
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Madlove ADC
Simona Fischerová
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Madlove ADC
Simona Fischerová