Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

5. Česká spořitelna svěří digitál Adexpresu

Adexpres se stal nově strategickou digitální agenturou pro Českou spořitelnu. Rolí Adexpresu bude zajišťovat strategicky všechny plánované digitální kampaně klienta (display, performance display a search), tvořit mediální strategie i detailní plány, optimalizovat kampaně, odpovídat za nastavené KPI a řídit programatický nákup. V rámci spolupráce s Českou spořitelnou bude probíhat úzká spolupráce mezi klientem, Adexpresem a nákupní agenturou MEC. MEC zajistí podle zvolené strategie nákup médií. Adexpres tímto úspěšně navazuje na strategii umožnit inzerentům oddělovat klientský servis a mediální nákup. Tento přístup si odzkoušel například pro investiční skupinu KKCG a její portfoliové společnosti.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)