4. Časopis Bravo po 24 letech končí

Bauer Media příští rok nebude vydávat časopis pro dospívající Bravo. Důvody rozhodnutí jsou ekonomické. V roce 2010 se prodávalo průměrně 62 tisíc výtisků, v polovině letošního roku už to bylo jen 16 tisíc. Bravo vyšlo v Česku poprvé v roce 1991 a dlouhá léta patřilo mezi nejoblíbenější teenagerské časopisy. V Německu jej mateřská Bauer Media Group vydává dokonce od roku 1956, dočkal se tam několika žánrově orientovaných mutací a v minulosti měl i vlastní televizní kanál Bravo TV. Podobně orientované magazíny však v posledních letech však prohrávají se sociálními sítěmi a obsahem zdarma na internetu.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen