2. Pět zájemců o NetMonitor, jeden o AdMonitoring

Do tendru na projekt měření návštěvnosti českého internetu NetMonitor se přihlásilo pět subjektů: Gemius, GfK, Ipsos, Median a společná nabídka agentur TNS Aisa, Kantar Media a comScore. O měření výdajů do celoplošné internetové reklamy, projekt AdMonitoring, se zajímá pouze jedna firma – Nielsen Admosphere. Vyhlášení výsledků výběrového řízení je plánováno na únor příštího roku. V roce 2016 také proběhne implementace systému a testování dat další vlny měření. Tendr pro období 2017-2020 vyhlásilo Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR) v září letošního roku, protože dosavadnímu dodavateli, společnosti Gemius, skončí smlouva k 31. prosinci 2016. NetMonitor definuje velikost internetové populace v Česku a sleduje téměř 500 internetových médií.

Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk