Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

2. Pět zájemců o NetMonitor, jeden o AdMonitoring

Do tendru na projekt měření návštěvnosti českého internetu NetMonitor se přihlásilo pět subjektů: Gemius, GfK, Ipsos, Median a společná nabídka agentur TNS Aisa, Kantar Media a comScore. O měření výdajů do celoplošné internetové reklamy, projekt AdMonitoring, se zajímá pouze jedna firma – Nielsen Admosphere. Vyhlášení výsledků výběrového řízení je plánováno na únor příštího roku. V roce 2016 také proběhne implementace systému a testování dat další vlny měření. Tendr pro období 2017-2020 vyhlásilo Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR) v září letošního roku, protože dosavadnímu dodavateli, společnosti Gemius, skončí smlouva k 31. prosinci 2016. NetMonitor definuje velikost internetové populace v Česku a sleduje téměř 500 internetových médií.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)