Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

10. Adform uvedl šest nových rich media formátů

Technologická platforma Adform uvedla šest nestandardních bannerů. Reaguje tak na využívání adblockerů. Nové formáty byly navrženy tak, aby co nejméně rušily uživatele, ale byly efektivní pro zadavatele i publishery. Jde o formáty, které nabádají uživatele, aby si přetáhl inzerát do středu obrazovky a získal dodatečné informace. Inzerce umí i splývat s redakčním obsahem a mění velikost podle toho, na jaké se uživatel pohybuje stránce. Další formát dokáže dokonce zobrazit redakční text přímo v reklamním banneru. Jeden z nových inzerátů zase změní 2D grafiku na 3D, když uživatel začne rolovat myší. Čtyři z nových šesti formátů se navíc dají nakupovat programaticky.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)