1. Nova zpět v ATO. Singer prezidentem asociace

Valná hromada Asociace televizních organizací (ATO) rozhodla o znovupřijetí společnosti CET 21, provozovatele stanic skupiny Nova. CET 21 vystoupila v roce 2012 z ATO z důvodu nesouhlasu s průběhem tendru na výběr realizátora elektronického měření sledovanosti TV vysílání. Poté odebírala peoplemetrová data na bázi obchodní smlouvy. Nyní se Nova znovu stává řádným členem. Nova je také společně s Českou televizí a FTV Prima účastníkem probíhajícího pilotu crossplatformního měření videoobsahu, který předznamenává zadání budoucího měření sledovanosti televizního vysílání. Nový projekt na léta 2018-2022 má reagovat na rychlý rozvoj technologií v digitální éře, na změnu chování uživatelů a poptávku trhu po zjednodušení procesu plánování a nákupu médií. Změny v zastoupení mediálních agentur v ATO reflektují i změny proběhlé ve struktuře AKA. Ta své členství v ATO ukončila a její práva a povinnosti na půdě ATO převzala asociace mediálních agentur ASMEA. „Jsme rádi, že se splnil jeden z hlavních cílů ASMEA – být ještě blíže než dosud a tentokrát již jen za sebe u nejdůležitějšího výzkumného projektu na mediálním trhu,“ uvedl ke vstupu nového subjektu Ondřej Novák, výkonný ředitel ASMEA. Do peoplemetrového měření byla nově zařazena také stanice Regionálnítelevize.cz. Součástí zasedání byla i volba nového prezidenta. Petra Dvořáka z České televize střídá ve funkci Marek Singer, generální ředitel FTV Prima.

Novým prezidentem Asociace televizních organizací bude v příštím roce Marek Singer, generální ředitel FTV Prima. Na postu vystřídá Petra Dvořáka, generálního ředitele České televize.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
MAM Souboj spotů červen
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
MAM Souboj spotů červen
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345