Agentura AMI Communications získala za osvětovou kampaň pro Alzheimercentrum ocenění v mezinárodní soutěži PR a komunikačních projektů European Excellence Awards 2015. Projekt Filmový festival Febiofest – Jaké je to, mít Alzheimera?, kdy byl na festivalu Febiofest divákům záměrně puštěn nesprávný film, aby si tak na chvíli mohli zažít pocity zmatení podobné těm, kterými trpí lidé postižení Alzheimerovou chorobou, byl oceněn v kategorii, ve které soutěžily maďarské, slovenské a české kampaně.
Na shortlist soutěže se ve stejné „regionální“ kategorii dostal i další projekt AMI, kterým byla Vzdělávací akademie pro novináře o očkování pro Českou vakcinologickou společnost. Z Česka získala nominaci ještě agentura PR.Konektor za zaváděcí kampaň seriálu Živí mrtví: Počátek konce, kterou realizovala ve spolupráci s Ranní show rádia Evropa 2 pro televizní stanici AMC.
European Excellence Awards pořádá časopis pro korporátní komunikaci Communication Director. Ocenění v ní jsou udělována v ohromujících 60 kategoriích rozdělených do segmentů podle průmyslových odvětví, institucí, typu komunikace, korporátních médií a také podle regionů.
Agenturou roku byla letos ve Stockholmu jmenována britská nezávislá Lansons, jako nejlepší tým na straně klienta bylo oceněno evropské komunikační oddělení německé automobilky Opel, které zaměstnává hned 19 tiskových mluvčích.
Cenu EEA ve Stockholmu převzal Andrej Bosanac, account manager týmu zdravotnictví v AMI, na snímku s kolegyní Lenkou Dudkovou, která zastupovala nominovaný projekt pro ČVS.