Reklama
Megaboard

1. AMI získala cenu v regionální kategorii EEA

Agentura AMI Communications získala za osvětovou kampaň pro Alzheimercentrum ocenění v mezinárodní soutěži PR a komunikačních projektů European Excellence Awards 2015. Projekt Filmový festival Febiofest – Jaké je to, mít Alzheimera?, kdy byl na festivalu Febiofest divákům záměrně puštěn nesprávný film, aby si tak na chvíli mohli zažít pocity zmatení podobné těm, kterými trpí lidé postižení Alzheimerovou chorobou, byl oceněn v kategorii, ve které soutěžily maďarské, slovenské a české kampaně.

Na shortlist soutěže se ve stejné „regionální“ kategorii dostal i další projekt AMI, kterým byla Vzdělávací akademie pro novináře o očkování pro Českou vakcinologickou společnost. Z Česka získala nominaci ještě agentura PR.Konektor za zaváděcí kampaň seriálu Živí mrtví: Počátek konce, kterou realizovala ve spolupráci s Ranní show rádia Evropa 2 pro televizní stanici AMC.

European Excellence Awards pořádá časopis pro korporátní komunikaci Communication Director. Ocenění v ní jsou udělována v ohromujících 60 kategoriích rozdělených do segmentů podle průmyslových odvětví, institucí, typu komunikace, korporátních médií a také podle regionů.

Agenturou roku byla letos ve Stockholmu jmenována britská nezávislá Lansons, jako nejlepší tým na straně klienta bylo oceněno evropské komunikační oddělení německé automobilky Opel, které zaměstnává hned 19 tiskových mluvčích.


Cenu EEA ve Stockholmu převzal Andrej Bosanac, account manager týmu zdravotnictví v AMI, na snímku s kolegyní Lenkou Dudkovou, která zastupovala nominovaný projekt pro ČVS.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále