Francouzský developer Unibail- -Rodamco navzdory boomu e-commerce věří potenciálu rozsáhlých obchodních center spojujících nákupy, zábavu i sport pod jednou střechou. Po přestavbě Centra Černý Most soustřeďuje pozornost na dostavbu Centra Chodov, které se má v nových rozměrech představit na podzim 2017.
Filmový megastánek
Obchodní centrum na pražském Chodově přidá k současným 202 prodejním jednotkám dalších 94, tzv. foodcourt se rozroste na celkových 43 poboček. Pokud jde o módu, leasingová ředitelka Unibail-Rodamco pro ČR/SR Zuzana Janurová je přesvědčena, že budoucí mix módních značek nabízených na Chodově nebude mít v Praze konkurenci. Kompletní portfolio svých značek zde představí společnost Inditex, do ČR přivede obchody Zara Home či Oysho.
Klíčovou roli v návštěvnosti rozšířeného centra však má sehrát otevření největšího kino komplexu Cinema City v ČR s 18 kinosály včetně prémiových VIP a 4DX sálů. „Je pravděpodobné, že je bude možné pronajímat a případně zde hostit i některé filmové festivaly,“ dodává Janurová.
Od nákupů k vařečce
Jak Centrum Chodov, tak i dvacet dalších nákupních center developera začala v posledním roce sjednocovat marketingová kampaň se společným sloganem Unexpected Shopping. „Neočekávaným zážitkem byl letos třeba event spočívající v cvičení na otevřeném prostranství centra a do budoucna pak plánujeme kurzy vaření s vyhlášenými šéfkuchaři a food festivaly. Fastfood sice na Chodově zůstane zachován, ,dining‘ ovšem doplní zejména restaurace s obsluhou a nabídkou jak mezinárodní kuchyně, tak i třeba populární raw stravy. Poprvé v ČR zde otevře restauraci japonská Wagamama“, dodává Kristína Naňová, manažerka marketingu Unibail-Rodamco.
Kristína Naňová: „Naším cílem bude i nadále rozvíjet náš věrnostní VIP program na základě zpětné vazby se zákazníky, jichž se k nám nyní pravidelně vrací asi 35 tisíc“.