Vykulené televizní reklamy T.S. Bohemia

Ty spoty trvají jen deset sekund, přesto jsou otravnější než všechny reklamy na e-shopy s počítači a elektronikou, které se zatím v televizi objevily. Muž s vykulenýma šilhajícíma očima propaguje firmu T.S. Bohemia, která zatím většinu tržeb generovala na Moravě a celostátní televizní kampaní chce nalákat zákazníky ze zbytku republiky. Huhlající chlapík ale lidem zas tak úžasný nepřipadá. „Reklama není vtipná, není chytrá, není zajímavá… nic!“ stěžují si uživatelé na facebookovém profilu firmy. Ta se v odpovědích hájí, že reklama měla „pobavit a překvapit“. Překvapila rozhodně, ale jestli pobavila, o tom si dovolíme pochybovat. „Zlatý zelený skřet,“ zhodnotila kampaň další uživatelka na Facebooku a jiná si přisadila: „I kdybyste měli nejlepší cenu na cokoliv, za tuhle reklamu bych si to u vás nikdy nekoupila!“


Co má podivný vykulený chlapík symbolizovat? Prodavače? Typického zákazníka? Stereotypní znázornění ajťáka? Těžko říct. Jeden výklad však už firma na Facebooku popřela – prý to rozhodně nemá být zesměšňování postižených spoluobčanů.

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-07

MAM Exkluzivně v časopise

Jaroslav Vígh
Jindřich Fáborský
Milka

MAM Téma čísla

iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)
kina
Návrh bez názvu-8
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
nova_O2
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)
MAM Souboj spotů leden 2025
nova_O2
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)