Ty spoty trvají jen deset sekund, přesto jsou otravnější než všechny reklamy na e-shopy s počítači a elektronikou, které se zatím v televizi objevily. Muž s vykulenýma šilhajícíma očima propaguje firmu T.S. Bohemia, která zatím většinu tržeb generovala na Moravě a celostátní televizní kampaní chce nalákat zákazníky ze zbytku republiky. Huhlající chlapík ale lidem zas tak úžasný nepřipadá. „Reklama není vtipná, není chytrá, není zajímavá… nic!“ stěžují si uživatelé na facebookovém profilu firmy. Ta se v odpovědích hájí, že reklama měla „pobavit a překvapit“. Překvapila rozhodně, ale jestli pobavila, o tom si dovolíme pochybovat. „Zlatý zelený skřet,“ zhodnotila kampaň další uživatelka na Facebooku a jiná si přisadila: „I kdybyste měli nejlepší cenu na cokoliv, za tuhle reklamu bych si to u vás nikdy nekoupila!“
Co má podivný vykulený chlapík symbolizovat? Prodavače? Typického zákazníka? Stereotypní znázornění ajťáka? Těžko říct. Jeden výklad však už firma na Facebooku popřela – prý to rozhodně nemá být zesměšňování postižených spoluobčanů.