Vykulené televizní reklamy T.S. Bohemia

Ty spoty trvají jen deset sekund, přesto jsou otravnější než všechny reklamy na e-shopy s počítači a elektronikou, které se zatím v televizi objevily. Muž s vykulenýma šilhajícíma očima propaguje firmu T.S. Bohemia, která zatím většinu tržeb generovala na Moravě a celostátní televizní kampaní chce nalákat zákazníky ze zbytku republiky. Huhlající chlapík ale lidem zas tak úžasný nepřipadá. „Reklama není vtipná, není chytrá, není zajímavá… nic!“ stěžují si uživatelé na facebookovém profilu firmy. Ta se v odpovědích hájí, že reklama měla „pobavit a překvapit“. Překvapila rozhodně, ale jestli pobavila, o tom si dovolíme pochybovat. „Zlatý zelený skřet,“ zhodnotila kampaň další uživatelka na Facebooku a jiná si přisadila: „I kdybyste měli nejlepší cenu na cokoliv, za tuhle reklamu bych si to u vás nikdy nekoupila!“


Co má podivný vykulený chlapík symbolizovat? Prodavače? Typického zákazníka? Stereotypní znázornění ajťáka? Těžko říct. Jeden výklad však už firma na Facebooku popřela – prý to rozhodně nemá být zesměšňování postižených spoluobčanů.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia