Během prosince otevře v Praze svoji první evropskou pobočku strategicko-konzultační společnost Jumpsmart, která se zaměřuje na tvorbu značek a navazujících strategií pro nově vznikající firmy nebo začínající start-upy.
Pražskou pobočku povede Michail Tsvetanov
Společnost Jumpsmart založil v kanadském Quebecu Pierre Pilon, který disponuje více než třicetiletou zkušeností z reklamního a marketingového průmyslu, v němž působil na mezinárodních pozicích.
Byl mimo jiné dlouholetým kreativním ředitelem reklamní agentury JWT, ve které působil na několika různých pobočkách v rámci sítě jejích poboček, například v Moskvě anebo také v letech 2002 až 2004 v Praze.
Spoluzakladatelem evropské pobočky Jumpsmartu je Michail Tsvetanov, který působil dlouhá léta na vedoucích pozicích v klientském servisu a strategickém plánování agentury Havas Worldwide Prague a má více než sedmnáct let zkušeností s budováním značek jak na agenturní, tak i na klientské straně.
Vlastní filozofie pro start-upy
Jumpsmart se snaží prezentovat pomocí vlastní filozofie a metodologie, která má pomoct tvorbě a řízení značek. „Naše strategie je založena na interaktivních procesech a chce využívat potenciál skupinové inteligence a inspirace k vytvoření personalizované strategie a příběhu značek světové třídy,“ vysvětluje Tsvetanov.
Společnost Jumpsmart byla založená s cílem zaplnit mezeru na trhu a poskytnout začínajícím firmám a start-upům specializovanou podporu na tvorbu a řízení jejích značek. Má ambice oslovit ze své pražské kanceláře širší evropský trh, a zapojit se tak aktivně do startupové scény nejen v České republice, ale i v Německu a na celém území východní Evropy.
Agentura Jumpsmart otevře svoji pražskou kancelář během prvního prosincového týdne, kdy také Prahu navštíví zakladatel společnosti Pierre Pilon.
Naše strategie je založená na interaktivních procesech a snaží se využívat potenciál skupinové inteligence. Michail Tsvetanov