V listopadu se na televizních obrazovkách objevil třetí spot řady přípravků Savo, vycházející z konceptu „devět žen z deseti spoléhá na Savo“. První spot komunikoval řadu WC čističů, druhý čisticí přípravky do kuchyně, aktuální spot propaguje výrobky proti plísním.
Televize je klíčová
Podle Lenky Křížové, brand manažerky značky Savo, je pro komunikaci značky televize klíčová. „Kromě spotů využíváme ještě klasické PR, komunikaci v místě prodeje a v omezené míře komunikujeme na internetu,“ rekapituluje Křížová.
Televizní kampaň pro Savo připravila agentura Young & Rubicam, za režisérskou stoličku usedl Daniel Růžička. O PR aktivity značky se stará agentura Botticelli. Řada výrobků Savo prošla během letošního roku kompletním redesignem, jehož cílem podle Křížové bylo sjednotit vizuální identitu jednotlivých výrobků a osvěžit značku novým designem. Součástí změn bylo i uvedení nové řady bez chlóru zahrnující jak sprejové formáty do kuchyně a koupelny, tak i výrobky na podlahu a ostatní velké plochy
Bezchlorová řada nabourává klasické představy o značce Savo. „Savo je samozřejmě spojeno s typickou vůní, nicméně v našem portfoliu máme již nyní zastoupeny výrobky, které jsou voňavé. Bezchlorová řada navíc odstraňuje alergeny, cílíme tak nejen na mladší cílovou skupinu, ale i na domácnosti alergiků,“ vysvětluje Křížová.
Produkty Savo Original a Savo Proti plísni jsou podle ní nejprodávanějším výrobkem svého druhu v Česku a na Slovensku. „Výrobků Savo Original prodáme v České republice přes dva miliony kusů ročně. Jsme víceméně jednička ve všech našich segmentech kromě WC bloků. Ty jsme začali vyrábět na začátku letošního roku, zatím jsme jejich zavedení ani nepodpořili reklamní kampaní. Ostatním výrobkům se snažíme konkurovat nejen jménem, ale i cenou,“ myslí si Křížová. Savo vyrábí kolem tří desítek produktů, které kromě České a Slovenské republiky prodává i v dalších zemích střední a východní Evropy.
Značka Savo vykazuje ohromnou zákaznickou loajalitu. Z toho vychází i aktuální kampaň. Lenka Křížová