Reklama
Megaboard

Reklama stejně personalizovaná jako váš kartáček

Alfou a omegou sociálních sítí je všudypřítomné sdílení. Na Facebooku prahnou uživatelé po sdílení momentálních nálad, emocí a čas od času své přátele třeba jemně popíchnou názorem na společenské dění. Zato zubní kartáček je věc, kterou v off-line světě za žádnou cenu sdílet nechcete a emoce s ním spjaté zůstávají nejlépe přísně utajené za zdmi koupelny. Reklama na výměnné hlavice a elektrický kartáček zkombinovala obojí, intimitu hygieny a Facebook. Zdařile?

Opravdu netuším, proč bych se měl na Facebooku zabývat zubním kartáčkem.

null

Martin Charvát, kreativní ředitel, Konektor

Copy by si zasloužilo zkrátit, obrousit a vypilovat, když už je vizuál tak neutrální. Chválím přizpůsobení obsahu platformě.

null

Pavel Fárka, copywriter, TL5 Digital

  

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále