Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Reklama stejně personalizovaná jako váš kartáček

Alfou a omegou sociálních sítí je všudypřítomné sdílení. Na Facebooku prahnou uživatelé po sdílení momentálních nálad, emocí a čas od času své přátele třeba jemně popíchnou názorem na společenské dění. Zato zubní kartáček je věc, kterou v off-line světě za žádnou cenu sdílet nechcete a emoce s ním spjaté zůstávají nejlépe přísně utajené za zdmi koupelny. Reklama na výměnné hlavice a elektrický kartáček zkombinovala obojí, intimitu hygieny a Facebook. Zdařile?

Opravdu netuším, proč bych se měl na Facebooku zabývat zubním kartáčkem.

null

Martin Charvát, kreativní ředitel, Konektor

Reklama
MMcite

Copy by si zasloužilo zkrátit, obrousit a vypilovat, když už je vizuál tak neutrální. Chválím přizpůsobení obsahu platformě.

null

Pavel Fárka, copywriter, TL5 Digital

  

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)