Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Platforma Dejmidárek.cz vznikla z bezradnosti, co nadělit rodině. Dnes radí zejména ženám

Původně rodinný projekt Dejmidárek.cz vznikl v roce 2013. K jeho založení vedla Evu Pavelkovou potřeba řešit výběr dárků pro rozvětvenou rodinu. Přišla tak s nápadem na vytvoření webové platformy, na níž si nejdříve její nejbližší příbuzní a poté i cizí lidé mohli vést seznamy dárků. Od té doby se projekt rozrostl a do dnešní doby dokázal oslovit více než 10 000 uživatelů. Osmdesát pět procent z nich jsou ženy, nejčastěji ve věku 25-35 let.

3 v 1: aplikace, inspirace a zápisník

Uživatelé platformy Dejmidárek.cz se za dobu jejího fungování dělí do tří skupin. Jedni ji používají ve formě aplikace, kdy ze seznamů přání svých blízkých dárek zakoupí. Druzí cho- dí na web kvůli inspiraci a další jej používají jako zápisník pro dárky, které chtějí sami nakoupit.

Kromě standardních marketingových cest (zejména PPC přes Facebook) spolupracují manželé Pavelkovi (Matěj Pavelka web programuje) na platformě s blogery a designéry, kteří zde mají VIP účet a tím pádem prostor pro prezentaci vlastních kolekcí – tipů na dárky. Mezi partnery webu Dejmidárek.cz patří také e-shopy. Ty z nich, které tvůrce sítě zaujaly nabízeným sortimentem, se poté objevují na hlavní straně v kategorii „Výběr redakce“. Návštěvnost webu stoupá logicky před vánočními svátky, Valentýnem a v období svateb, mezi nejoblíbenější tipy na dárek patří např. Polaroid. Cena je pro Dejmidárek.cz až druhotná. Rodinná firma klade důraz zejména na to, aby prezentované produkty byly něčím zajímavé – designem, příběhem tvůrců atd. Ještě letos by chtěli provozovatelé webu otestovat Instagram. Na Vánoce se Dejmidárek.cz připravuje na Facebooku a též s referral kampaní, v jejímž rámci mohou aktivní uživatelé Dejmidárek.cz získat dárky.

Reklama
MMcite


Na Dejmidárek.cz stačí zadat, pro koho dárek sháníte, v jaké barvě či zda má být třeba bio – a vyhledávač vás odkáže na e-shop, kde jej pořídíte. Nebo si „kousek“ dáte na wishlist a nasdílíte rodině.

Reklama
ČEZ
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)