Platforma Dejmidárek.cz vznikla z bezradnosti, co nadělit rodině. Dnes radí zejména ženám

Původně rodinný projekt Dejmidárek.cz vznikl v roce 2013. K jeho založení vedla Evu Pavelkovou potřeba řešit výběr dárků pro rozvětvenou rodinu. Přišla tak s nápadem na vytvoření webové platformy, na níž si nejdříve její nejbližší příbuzní a poté i cizí lidé mohli vést seznamy dárků. Od té doby se projekt rozrostl a do dnešní doby dokázal oslovit více než 10 000 uživatelů. Osmdesát pět procent z nich jsou ženy, nejčastěji ve věku 25-35 let.

3 v 1: aplikace, inspirace a zápisník

Uživatelé platformy Dejmidárek.cz se za dobu jejího fungování dělí do tří skupin. Jedni ji používají ve formě aplikace, kdy ze seznamů přání svých blízkých dárek zakoupí. Druzí cho- dí na web kvůli inspiraci a další jej používají jako zápisník pro dárky, které chtějí sami nakoupit.

Kromě standardních marketingových cest (zejména PPC přes Facebook) spolupracují manželé Pavelkovi (Matěj Pavelka web programuje) na platformě s blogery a designéry, kteří zde mají VIP účet a tím pádem prostor pro prezentaci vlastních kolekcí – tipů na dárky. Mezi partnery webu Dejmidárek.cz patří také e-shopy. Ty z nich, které tvůrce sítě zaujaly nabízeným sortimentem, se poté objevují na hlavní straně v kategorii „Výběr redakce“. Návštěvnost webu stoupá logicky před vánočními svátky, Valentýnem a v období svateb, mezi nejoblíbenější tipy na dárek patří např. Polaroid. Cena je pro Dejmidárek.cz až druhotná. Rodinná firma klade důraz zejména na to, aby prezentované produkty byly něčím zajímavé – designem, příběhem tvůrců atd. Ještě letos by chtěli provozovatelé webu otestovat Instagram. Na Vánoce se Dejmidárek.cz připravuje na Facebooku a též s referral kampaní, v jejímž rámci mohou aktivní uživatelé Dejmidárek.cz získat dárky.


Na Dejmidárek.cz stačí zadat, pro koho dárek sháníte, v jaké barvě či zda má být třeba bio – a vyhledávač vás odkáže na e-shop, kde jej pořídíte. Nebo si „kousek“ dáte na wishlist a nasdílíte rodině.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia