Generace Y, mileniáni nebo Havlovy děti. Nezáleží na tom, jak je nazvete. Mají několik společných rysů, většina z nich se pohybuje na sociálních sítích, chce studovat, vydělávat a penzijní připojištění je pro ně hudbou hodně vzdálené budoucnosti. ČSOB to hodlá zvrátit a své budoucí klienty lanaří vizuálem, na kterém logicky nemůže chybět ani hashtag. Zvrátí banka trend? Není využití mřížky samoúčelné, obzvlášť když pod #penzijko na Twitteru toho moc nenajdete?
Bohužel při pohledu na kreativu, kterou se ČSOB ubírá, jsem dost #nevyvážený. Spojitost vizuálu s ČSOB vidím takřka nulovou.
Ondřej Vácha, AMC Networks, PR manager
Musel jsem to chvíli studovat, abych pochopil, co chtějí citylightem říct. A to není dobře. Hashtag jako oslí můstek k cílové skupině to bohužel nezachraňuje.
Dušan Gajdoštík, manažer nových médií, Seznam