Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Jde k sobě banka a mládí? #takjistěže

Generace Y, mileniáni nebo Havlovy děti. Nezáleží na tom, jak je nazvete. Mají několik společných rysů, většina z nich se pohybuje na sociálních sítích, chce studovat, vydělávat a penzijní připojištění je pro ně hudbou hodně vzdálené budoucnosti. ČSOB to hodlá zvrátit a své budoucí klienty lanaří vizuálem, na kterém logicky nemůže chybět ani hashtag. Zvrátí banka trend? Není využití mřížky samoúčelné, obzvlášť když pod #penzijko na Twitteru toho moc nenajdete?

Bohužel při pohledu na kreativu, kterou se ČSOB ubírá, jsem dost #nevyvážený. Spojitost vizuálu s ČSOB vidím takřka nulovou.

Ondřej Vácha, AMC Networks, PR manager

Reklama
Know

Musel jsem to chvíli studovat, abych pochopil, co chtějí citylightem říct. A to není dobře. Hashtag jako oslí můstek k cílové skupině to bohužel nezachraňuje.

Dušan Gajdoštík, manažer nových médií, Seznam

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)