Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

iDnes chystá přizpůsobení obsahu uživatelům i větší spolupráci s printem

Dva měsíce po svém nástupu do funkce šéfredaktorky říká Naděžda Petrová, že iDnes.cz v zásadě měnit nechce. Zpravodajský portál, jejž podle Netmonitoru měsíčně navštíví zhruba 4,5 milionu uživatelů, prý funguje velice dobře. I přesto by však ráda jeho fungování zefektivnila a zjistila, kde jsou jeho limity návštěvnosti.

Napomoci by tomu měla užší spolupráce s tištěným deníkem MF Dnes. „Lidé z redakcí by se měli spojit, bavit se o tématech, rozdělovat si události, co půjdou rovnou na web,“ popisuje Petrová, jak by měla spolupráce vypadat. „Zatím to takhle nefunguje, ale už jsme na tom začali pracovat a vypadá to velmi slibně.“ Redakce ekonomiky, kultury a sportu už dodávají materiály jak pro print, tak pro web. U zpravodajství se na konkrétní podobě spolupráce pracuje.

Větší novinkou však pro uživatele bude připravovaná segmentace obsahu. Jejím výsledkem by měla být stránka, která bude svůj obsah přizpůsobovat konkrétnímu uživateli. „Pokud máme čtenáře, kterého zajímá fotbal, náš obsah se mu bude zobrazovat přizpůsobený jeho prioritám – ze sportovní oblasti se mu bude nabízet primárně fotbal,“ uvádí Petrová příklad funkce služby, na které podle ní intenzivně pracují. Zda bude fungovat přes přihlášení, nebo cookies, zatím ještě není vyřešeno, služba by se však měla týkat jenom části obsahu. Jádro stránky by se pořád mělo všem uživatelům zobrazovat stejně. Do doby, než se příští rok novinka spustí, bude portál uživatele zásobovat menšími změnami. V dohledné době by díky tomu měla kompletním redesignem projít sportovní sekce.

Reklama
Know

Naděžda Petrová nechce podstatu fungování iDnes – tedy zpravodajství obklopené magazínovým obsahem – měnit. I přesto se pod jejím vedením portál chystá na několik zásadních novinek. Foto: Mafra

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)