Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Hvězdou Křišťálové Lupy byla DVTV

Nejtěsnější kategorií letošního hlasování o cenu českého internetu Křišťálová Lupa bylo Zpravodajství. Při 50 tisících hlasujících zde první a druhé místo od sebe oddělilo jenom třiačtyřicet hlasů. Cenu si nakonec odnesl portál iDnes.cz, který se tak s jedenácti získanými Lupami v průběhu deseti let stal rekordmanem soutěže.

DVTV na druhém místě však tato „prohra“ mohla mrzet opravdu jenom chvíli. Vzápětí si totiž internetová televize odnesla Cenu popularity, ocenění Projekt roku a jedna z jejích dvou tváří, Martin Veselovský, titul Osobnost roku.

Přímo z pódia autoři upozornili na svůj nový projekt DVTVforum, jehož první díl odvysílali hned následující ráno. Jde o první živě vysílaný pořad televize, během kterého má možnost klást hostovi otázky nejenom moderátor, ale i diváci prostřednictvím sociálních sítí.

Reklama
ČEZ

Doletěli si pro cenu

Miláčkem poroty se letos stal i vyhledávač levných letenek Skypicker – udělila mu ceny v kategoriích Data driven project a Globální projekty českých tvůrců. Podobně jako DVTV ohlásil Skypicker o den později novinku – společnost, jíž se od ledna povedlo vyrůst o tisíc procent, otevře pobočku v Praze a plánuje zaměstnat kolem tisícovky lidí.

Porota ocenila jako marketingovou inspiraci festival Utubering, na kterém se diváci mají možnost potkat naživo s oblíbenými youtubery. V kategorii e-commerce získala tuto cenu on-line lékárna Pilulka.cz a v kategorii obsahové inspirace pořad televize Stream.cz Praha vs. prachy. Anticenu získala společnost Chaps a její blokace otevřených dat. Cenu v kategorii Veřejně prospěšná služba, již udělovala letos poprvé odborná porota, si odnesl portál Paměťnároda.cz.

Hlasující fanoušci ocenili srovnávač cen Heureka.cz i filmovou databázi ČSFD. Kinematografie přesáhla i do dalších dvou kategorií – v Zájmových webech si cenu odnesl portál Edna.cz. Ocenění One (wo)man show získala herečka Marie Doležalová za svůj blog Kafe a cigárko.



FOTO: Radomír Lev

Tým internetové televize DVTV neopustilo pracovní nasazení ani na pódiu – přebírání ceny fanouškům přenášeli přes Periscope.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)