Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Exotika mezi linkami pražského metra

 

Písek, mrakodrapy a Dubaj. Aerolinky Emirates se snaží zpříjemnit cestujícím přestup mezi linkami B a C na pražské Florenci. Nabízí se hned několik otázek. Je správně, že největší letecký dopravce na Blízkém východě láká zrovna v metru? Evokuje kolemjdoucím „obrandovaná“ stanice kýžený luxus?

 

Nejspíš jsem cílová skupina, ale mně se komunikace Emirates jednoduše líbí. No řekněte, nechtěli byste při čekání na metro alespoň na chvíli ucítit vůni dálek?

Filip Huněk, account director, Aqua Digital

Reklama
ČEZ

 

Podlaha zaujme na první pohled, stěny možná na druhý. Ale co značka?

Daniel Bohuslav, copywritter, Wunderman

 

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)