Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Effie vyhráli Young & Rubicam, Ogilvy & Mather a McCann. Anebo Comtech?

Nejúspěšnější agenturou soutěže efektivní reklamy Effie 2015 se stala Young & Rubicam Praha, která získala zlaté ocenění za kampaně pro Pivovary Staropramen a – společně se sesterskou agenturou Wunderman – i za projekt pro RWE Energie. Oznámil to pořadatel soutěže, Asociace komunikačních agentur (AKA).

Na pomyslný titul nejlepší agentury letošního ročníku by si ovšem mohla sáhnout i agentura Ogilvy & Mather, která dostala zlatou Effie za kampaň pro Air Bank a bronz za osvětový projekt Vzkazy proti rakovině, který připravila pro ministerstvo zdravotnictví, zatímco její divize OgilvyOne dostala stříbro za projekt pro Lybar ProMiss.

Nebo skupina McCann Prague. Samotný McCann dostal zlato za kampaň Vodafone turbo jízda a stříbro za komiksovou kampaň s Arturem pro Raiffeisenbank, zatímco jeho aktivační divize Momentum se se třemi ve stříbro proměněnými nominacemi stala „nejodměňovanější agenturou večera“.

Reklama
MMcite

A co teprve Comtech Group, která dostala zlato za projekt pro obecně prospěšnou společnost Women for Women (detaily viz případová studie na str. 22 a 23) a stříbro za realizaci pro ČSOB pojišťovnu? Její výkonný ředitel Jan Rauschert v e-mailu svým zaměstnancům den po vyhlášení výsledků zdůraznil, že se „ryze český“ Comtech stal jedním z pouhých pěti subjektů, které získaly dvě a víc cen, a jeho výkon v soutěži byl „maximálně efektivní“, protože víc přihlášek do soutěže ani nepodával.

Poslední dvě zlaté Effie dostaly Zaraguza – za populární kampaň pro Kofolu – a Dynamo Design a Moris design za rebranding a redesign prodejen Teta.

Zmiňovaná Ogilvy ještě zcela ovládla slavnostnímu ceremoniálu předcházející oznámení výsledků hodnocení kreativců Best of Best, když byli její zaměstnanci vyhodnoceni jako nejlepší ve všech třech kategoriích. Kromě na začátek akce diskutabilně zařazeného BoB pořadatelé neklopýtli. Porota během svižného ceremoniálu rozdala celkem sedm zlatých, čtyři stříbrné a šest bronzových cen, které byly poprvé odlity z kovu.

Prezident pořádající AKA Jan Binar (vpravo) s moderátory večera, známými především z reklam Air Bank: Tomášem Měcháčkem (uprostřed) a Tomášem Jeřábkem (vlevo).

Zleva Jan Binar s kreativním ředitelem Comtechu Petrem Vlasákem a Ivanou Tykač a Janou Skopovou z Women for Women.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)