Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

9. Vydavatel Prague Postu má ekonomické potíže

Vydavatel anglicky psaného magazínu The Prague Post se obrátil na insolvenční soud s žádostí o prohlášení úpadku. Hlavním důvodem jsou klesající příjmy z předplatného a inzerce. Dosavadní zadavatelé reklamy se přesunuli k nové klientele, především ruskojazyčné a asijské. Letos v prvním a druhém čtvrtletí zaznamenal meziroční pokles prodejů zhruba o dvě pětiny. Kvůli nepříznivému vývoji hospodaření Prague Post už předloni přestal vydávat tištěný týdeník a ponechal jen jeho internetovou verzi. S úbytkem čtenářů a inzerentů se firma potýkala už od vypuknutí ekonomické krize v roce 2009. Teď je podle insolvenčního návrhu předlužená a v platební neschopnosti. Více než stovce věřitelů dluží 11 milionů korun. Její celkový majetek je přitom 1,3 milionu korun.


Prague Post vydává Američan Monroe Luther. Tištěnou verzi zastavil v polovině roku 2013, kdy měla náklad asi 17 tisíc výtisků týdně.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)