9. Publicis a Farmhouse pro Konto Bariéry

Agentury Publicis Praha a Farmhouse ze skupiny Lion Communications připravily komunikaci nového projektu a on-line platformy nadace Konto Bariéry Dobrobot.cz. Ta vyzývá k hledání kreativního způsobu, jak ušetřit nebo vydělat 30 a víc korun a sdílet je s ostatními. Ušetřené peníze lze věnovat pomocí DMS, ke každé odeslané dárcovské SMS je možno připojit až tři telefonní čísla přátel, kterým přijde informace o zaslané DMS. Ti se tak mohou připojit a podpořit vznik dárcovské vlny. Přípravu webu i unikátního systému řetězových DMS zastřešila divize Leo Burnett Farmhouse, sesterská Publicis připravila k projektu tři klíčové vizuály. Autorem fotografií je známý Goran Tačevski. PR podporu projektu má na starosti Publicis PR.


Vizuály pro Konto Bariéry fotil renomovaný fotograf Goran Tačevski.

Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk