9. Publicis a Farmhouse pro Konto Bariéry

Agentury Publicis Praha a Farmhouse ze skupiny Lion Communications připravily komunikaci nového projektu a on-line platformy nadace Konto Bariéry Dobrobot.cz. Ta vyzývá k hledání kreativního způsobu, jak ušetřit nebo vydělat 30 a víc korun a sdílet je s ostatními. Ušetřené peníze lze věnovat pomocí DMS, ke každé odeslané dárcovské SMS je možno připojit až tři telefonní čísla přátel, kterým přijde informace o zaslané DMS. Ti se tak mohou připojit a podpořit vznik dárcovské vlny. Přípravu webu i unikátního systému řetězových DMS zastřešila divize Leo Burnett Farmhouse, sesterská Publicis připravila k projektu tři klíčové vizuály. Autorem fotografií je známý Goran Tačevski. PR podporu projektu má na starosti Publicis PR.


Vizuály pro Konto Bariéry fotil renomovaný fotograf Goran Tačevski.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard