Společnost Rémy Cointreau si pro péči o značku aperitivu Cinzano ve výběrovém řízení vybrala agenturu Loosers. „Z řešení nabízených několika agenturami jsme si vybrali nápad od Loosers. S nimi nyní připravujeme předvánoční kampaň, která představí novou komunikační platformu Cinzano ‚Svátek den co den‘,“ komentovala výběrové řízení a výběr konceptu a agentury Eva Zakálová, brand manažerka značky Cinzano. Kampaň poběží od prosince v České republice i na Slovensku a bude k vidění v TV, v tisku a v místě prodeje. Společnost Rémy Cointreau Czech Republic působí na českém trhu od roku 2009, kdy převzala distribuční operace firmy Maxxium. Kromě značek z portfolia mateřské Rémy Cointreau Group buduje na českém trhu i další brandy, mezi které patří právě také vermut Cinzano z portfolia společnosti Gruppo Campari.
Aperitiv Cinzano má dlouhou tradici, která sahá až do roku 1757. Před pěti lety pozměnil tvar lahve i logo.