Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

8. Lahev Fruttimo Aquila zabodovala i ve světě

Design lahve Fruttimo Aquila z dílny Marka Mikovce si ze třináctého ročníku mezinárodních cen World Beverage Innovation Awards odnesl ocenění za nejlepší vzhled v kategorii PET obalů. Soutěž organizuje vydavatelství FoodBev Media, které se touto cestou snaží ocenit nápady napříč všemi kategoriemi nápojového průmyslu. Letos posuzovala odborná porota téměř čtyři stovky přihlášek ze čtyřiceti zemí v celkem 26 kategoriích. Tvar lahve by měl podle jejího autora symbolizovat čerstvě okrájené ovoce. „Průhlednou část tvoří více než padesát faset, ze kterých žádné dvě nejsou stejné. Lesk faset a také lom světla dynamicky mění tvar a dávají lahvi unikátní charakter,“ vysvětluje Mikovec. Nápoj z portfolia Karlovarských minerálních vod vznikl ze spojení francouzských džusů Granini s minerálkou Aquila. Už v létě o designu lahve informoval odborný server Packaging of the World.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu