Reklama
Megaboard

8. Koloniál jde s kampaní i do printu a do rádia

On-line prodejce potravin Kolonial.cz spouští podzimní kampaň. Tematicky navazuje na launch e-shopu. „V první fázi kampaně se soustředíme na posílení znalosti značky u zákazníků. Vizuální zpracování opět vychází z návratu k tradičním hodnotám a atmosféry první republiky,“ uvádí Michala Langerová, nová brand manažerka e-shopu. Kolonial bude až do Vánoc komunikovat nejen pokračující dopravu zdarma, ale také 20procentní slevu pro nové i stávající zákazníky na všechny nezlevněné produkty od pečiva po drogerii. Hlavním motivem kampaně zůstává postava příručího, se kterým se každý zákazník osobně setkává při předávání nákupu. O kreativní zpracování se opět postarala agentura Bistro, se kterou Kolonial spolupracuje už od červnového vstupu na trh. Sestavení mediaplánu i samotný nákup médií zajistil interní marketingový tým. Kampaň se objeví v outdooru, printových médiích nebo rádiu a velice silně i v on-line komunikaci.


Vizuálu opět dominuje příručí, který odkazuje k atmosféře a hodnotám první republiky.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále