Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

8. Koloniál jde s kampaní i do printu a do rádia

On-line prodejce potravin Kolonial.cz spouští podzimní kampaň. Tematicky navazuje na launch e-shopu. „V první fázi kampaně se soustředíme na posílení znalosti značky u zákazníků. Vizuální zpracování opět vychází z návratu k tradičním hodnotám a atmosféry první republiky,“ uvádí Michala Langerová, nová brand manažerka e-shopu. Kolonial bude až do Vánoc komunikovat nejen pokračující dopravu zdarma, ale také 20procentní slevu pro nové i stávající zákazníky na všechny nezlevněné produkty od pečiva po drogerii. Hlavním motivem kampaně zůstává postava příručího, se kterým se každý zákazník osobně setkává při předávání nákupu. O kreativní zpracování se opět postarala agentura Bistro, se kterou Kolonial spolupracuje už od červnového vstupu na trh. Sestavení mediaplánu i samotný nákup médií zajistil interní marketingový tým. Kampaň se objeví v outdooru, printových médiích nebo rádiu a velice silně i v on-line komunikaci.


Vizuálu opět dominuje příručí, který odkazuje k atmosféře a hodnotám první republiky.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)