Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

8. Burda přinesla do Česka pánský magazín Elle Man

„Panuje názor, že čeští muži se nezajímají o módu, a že co se týče lifestylu, jsou pro ně atraktivní maximálně rychlá auta. Jedná se ale o předsudek a nesmysl. Jsem přesvědčená, že Elle Man na český trh patří,“ vyjádřila se pro MAM šéfredaktorka Elle Andrea Běhounková k nejnovějšímu přírůstku Burdy – Elle Man. Ten vychází z konceptu pánského magazínu, který byl prvně představen na čínském trhu v roce 2011 a pro českou Burdu ho vytvářejí mužští externí autoři.

První číslo vyšlo v rozsahu 132 stran za cenu 99,90 Kč a jeho periodicita bude přizpůsobená zájmu čtenářů. Vydavatelství zvažuje dvě nebo čtyři vydání ročně.

Konkurenční magazín Mladé fronty ForMen přitom letos uvedl speciální vydání ForMen Fashion Bible, které se objevuje dvakrát ročně a podle vydavatele zaznamenalo 30procentní nárůst prodeje oproti běžnému vydání. Mladá fronta to připsala nárůstu trhu s pánským fashion zbožím. Na ten nyní nejspíš reaguje i Burda.

Reklama
Abovalve


Na titulce prvního čísla je Filip Hrivňák, bývalý profesionální hokejista a v současnosti nejúspěšnější slovenský model, který je tváří módního domu Versace.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)