7. Neplaťme více, než je nutné, vyzývá dTest

Spotřebitelská organizace dTest spustila pilotní kampaň „Chci výhodnější energie“, jejíž obdoba v zahraničí vedla k hromadným změnám ve smlouvách s dodavateli energií pro domácnosti. Nespokojení spotřebitelé se nezávazně mohou až do 10. února registrovat na webu ChciVyhodnejsiEnergie.cz, který pak až do března poslouží coby on-line aukce pro energetické společnosti, z níž vzejde konkrétní nabídka cen elektřiny a plynu. Smlouvy s dodavateli, kteří musí poskytnout záruku ceny po dobu jednoho roku či absenci dodatečných poplatků, uzavírá pro projekt společnost Pricewise.

Více čtěte na www.mam.cz.

Čím více lidí se zapojí, tím lepší podmínky dodávek energií mohou získat.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345