Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

7. Livesport koupil dánský Enetpulse a cílí na B2B

Český poskytovatel on-line sportovních výsledků Livesport zvýšil nadpoloviční podíl získaný letos v lednu v dánské firmě Enetpulse na sto procent. Stal se tak jejím výhradním vlastníkem. Enetpulse je globální dodavatel on-line sportovních výsledků se 120 zaměstnanci. Mezi jeho 160 klientů patří například agentura Reuters, sázkové portály Sportingbet či Betfair nebo dánská národní televize TV2. Livesport jako ryze česká firma provozuje weby i mobilní aplikace ve třiceti jazykových mutacích. Dosud poskytoval sportovní výsledky jen sportovním fanouškům. Nákupem Enetpulsu rozšířila česká firma své podnikání i na globální B2B trh se sportovními informacemi. Získala tím nejen nové primární zdroje dat z nejsledovanějších sportovních událostí, ale i cenný záložní datový zdroj. Cena transakce se pohybovala v milionech eur. „Poptávka po rychlých a ověřených sportovních výsledcích na webu i v mobilech rychle roste. Naše real-time sportovní informace z více než třiceti sportů sleduje již šedesát milionů fanoušků z celého světa. Neustále v Česku hledáme i talentované vývojáře,“ komentoval celou obchodní transakci jeden ze zakladatelů a zároveň majitelů Livesportu Martin Hájek.


– Livesport začal už v roce 2006. Loni na sebe upozornil dokonce televizní reklamou s běsnícími sportovními nadšenci.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu