Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

7. Česko se propagovalo v populární čínské show

Agentura CzechTourism prosadila do populární čínské televizní show díl věnovaný České republice. V zábavném pořadu Day Day Up, který každý týden sleduje až sto milionů diváků, vystoupily v pátek české celebrity a kuchař Marek Raditsch publiku představil národní jídla. „Je to pro nás obrovská příležitost, jak představit čínskému publiku krásy České republiky v tom nejširším slova smyslu, a tak zvýšit povědomí o naší zemi a inspirovat čínské turisty, aby se k nám přijeli podívat,“ komentoval vysílání ředitel zahraničního zastoupení CzechTourism v Šanghaji František Reismüller. Natáčení proběhlo pouhé čtyři dny před vysíláním v Čchang-ša, hlavním městě provincie Chu-nan. Zúčastnila se ho topmodelka a Miss World Taťána Kuchařová se svým přítelem, zpěvákem a hudebním skladatelem Ondřejem Brzobohatým, zpěvačka Monika Bagárová nebo dlouhodobě v Číně žijící houslistka Zina Blahušová. Beata Rajská přivezla výběr ze svých modelů, které předvedly modelky Pavlína Němcová, Kateřina Sokolová a Aneta Šustková. Pořad doplnily dotáčky z května a září, ve kterých diváky oslovil například fotbalista Petr Nedvěd. Jeden z moderátorů Ou Di se v Praze na jaře dokonce oženil. Reportáže propagovaly také Karlovy Vary nebo sklárny Moser.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)