Režisér Milan Šteindler natočil novou televizní kampaň pro prodejny elektra a nábytku Okay. Videoklip zachycuje loučení spotřebitele se zařízením domácnosti, s nímž ho pojí vzpomínky, ale už přestalo plnit svůj účel. Kampaň odstartovala o víkendu ve vysílání menších stanic z portfolia Prima Group a Nova Group a nasazena bude až do Vánoc. Vymysleli ji marketingový manažer Vladimír Ira s kreativním ředitelem Miroslavem Tomanem. Cílem je jednak podpora předvánočních prodejů a jednak rozšíření pozitivního vnímání značky Okay. Paralelně s TV poběží i tandemová reklama v rádiích. Herec Libor Jeník se objeví spolu s produkty i v outdoorové reklamě, printu a displej reklamě.
Hlavní mužskou postavu ztvárnil Libor Jeník. V reklamní rodině ho doplňují žena (Světlana Šáchová) a děti (Matyáš Adam Musil a Tereza Lášková).