Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

6. Dej šanci nové lásce, vybízí ve spotech Okay

Režisér Milan Šteindler natočil novou televizní kampaň pro prodejny elektra a nábytku Okay. Videoklip zachycuje loučení spotřebitele se zařízením domácnosti, s nímž ho pojí vzpomínky, ale už přestalo plnit svůj účel. Kampaň odstartovala o víkendu ve vysílání menších stanic z portfolia Prima Group a Nova Group a nasazena bude až do Vánoc. Vymysleli ji marketingový manažer Vladimír Ira s kreativním ředitelem Miroslavem Tomanem. Cílem je jednak podpora předvánočních prodejů a jednak rozšíření pozitivního vnímání značky Okay. Paralelně s TV poběží i tandemová reklama v rádiích. Herec Libor Jeník se objeví spolu s produkty i v outdoorové reklamě, printu a displej reklamě.


Hlavní mužskou postavu ztvárnil Libor Jeník. V reklamní rodině ho doplňují žena (Světlana Šáchová) a děti (Matyáš Adam Musil a Tereza Lášková).

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)