6. Dej šanci nové lásce, vybízí ve spotech Okay

Režisér Milan Šteindler natočil novou televizní kampaň pro prodejny elektra a nábytku Okay. Videoklip zachycuje loučení spotřebitele se zařízením domácnosti, s nímž ho pojí vzpomínky, ale už přestalo plnit svůj účel. Kampaň odstartovala o víkendu ve vysílání menších stanic z portfolia Prima Group a Nova Group a nasazena bude až do Vánoc. Vymysleli ji marketingový manažer Vladimír Ira s kreativním ředitelem Miroslavem Tomanem. Cílem je jednak podpora předvánočních prodejů a jednak rozšíření pozitivního vnímání značky Okay. Paralelně s TV poběží i tandemová reklama v rádiích. Herec Libor Jeník se objeví spolu s produkty i v outdoorové reklamě, printu a displej reklamě.


Hlavní mužskou postavu ztvárnil Libor Jeník. V reklamní rodině ho doplňují žena (Světlana Šáchová) a děti (Matyáš Adam Musil a Tereza Lášková).

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345