6. Agentura MarketUp posbírala tři ceny na Google Day 2015

Na Google Agency Day 2015 se sešly partnerské on-line marketingové agentury z Česka, namátkou H1, Acomware, Fragile Media či MarketUp, která jako jediná získala ocenění ve všech třech soutěžních kategoriích – Rock the Sales, Nejvíce certifikovaných jednotlivců a Klíčoví partneři Googlu, mezi které se tak oficiálně zařadila. V kategorii Rock the Sales byly hodnoceny celkové výdaje nových klientů v Google AdWords za druhý kvartál roku 2015. Google má v České republice více než 600 digitálních agentur registrovaných v programu Google Partners, z nichž 150 je certifikovaných.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen