Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

5. Nejhodnotnější bankovní značku má ČS

Nejhodnotnější bankovní značku na českém trhu má Česká spořitelna – čítá 70,5 miliardy korun. Za ní následují Komerční banka (53,4 mld.) a ČSOB (49,5 mld.). Ovšem nejrychleji rostla Fio banka, hodnota její značky loni meziročně stoupla o 445 procent. V oboru pojišťoven má největší hodnotu – 11,6 miliardy korun – značka Kooperativa pojišťovny. Vyplývá to z žebříčku hodnoty značek bank a pojišťoven na českém trhu, který v rámci 14. ročníku ocenění Banka roku představí podruhé společnost Fincentrum. Hodnocení, jež na základě údajů za rok 2014 provádí společnost Commercial Solutions s využitím metodiky BrandWorth, má kvantifikovat hodnotu značek bank a pojišťoven podle jasně dané metodologie.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)