Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

3. Vzniká Asociace content marketingu

Z iniciativy Kateřiny Borovanské a její agentury Freya vzniká na českém trhu nová Asociace content marketingu. „Základním cílem je naprosto jednoznačně kvalitní definice content marketingu na trhu, tak aby jako oborová disciplína měl své hrdé a právoplatné postavení, stanovení hodnoty práce, tendrování agentur a adekvátní zadávání takových projektů,“ vysvětluje autorka projektu. Asociace by měla být zdrojem relevantních dat o oboru v ČR, měla by pomáhat společnostem s tendrováním vhodných dodavatelů a navazovat vztahy s oborovými subjekty v zahraničí. Křest asociace by měl proběhnout v dubnu 2016 při vyhlášení oborových cen Fénix.


Pod vizuálním stylem vznikající asociace je podepsaný Tomáš Nečas alias Tom Garcy. Nosným prvkem loga je písmeno „c“ s úhlopříčkou.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)