Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

3. Česká reklama překonala i poslední tabu

Vítězem sedmého ročníku anticeny Sexistické prasátečko se stal Cabaret Darling. Pražský erotický klub vyhrál jak v hlasování veřejnosti, tak i v hlasování odborné poroty. Prvenství mu zajistila fotografie odhalených ženských genitálií umístněná v pisoárech na pánských toaletách.

Jde o první případ, kdy v soutěži nezvítězila reklama odhaleného poprsí nebo pozadí, ale přímo zobrazení rozmnožovacích orgánů.

Další místa obsadily klip Vysokého učení technického v Brně nazvaný Vlk z VUT, facebooková propagace ODS v Praze 8 a reklama na koupelny Sapho.

Reklama
Know

Více čtěte ZDE.

Letošního vítěze Sexistického prasátečka jsme se rozhodli prezentovat způsobem, který na rozdíl od vítězné reklamy ponechává prostor pro fantazii.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)