Auditorská firma KPMG vyhodnotila výběrové řízení na PR agenturu, které vyhlásila v září. Tendru se zúčastnilo celkem pět agentur. Součástí zadání byly například dvě případové studie z oblasti B2B obsahující digitální komunikaci z posledních dvou let, návrh komunikační strategie pro průzkum Puls ekonomiky 2015 nebo návrh komunikačního projektu na podporu náboru studentů. Místo výběru jedné PR agentury ale KPMG nakonec přehodnotila plány na příští rok. „Přesto, že ve výběrovém řízení prezentovaly všechny agentury relevantní návrhy, rozhodli jsme se pozměnit naši PR strategii. V praxi to znamená, že od Nového roku plánujeme značnou část komunikačních aktivit řešit interně,“ řekl MAM ředitel marketingu a komunikace Roman Maco. K internímu týmu, který tvoří Štěpán Kačena, Michaela Raková a Ivo Půr, se firma přiklonila po vyhodnocení efektivity, nákladů a interních potřeb společnosti. „V určitých oblastech budeme spolupracovat se dvěma preferovanými PR partnery, jejichž zaměření a zkušenosti jsme vyhodnotili jako nejrelevantnější pro naše potřeby,“ doplnil Maco. Těmito partnery budou AMI Communications a Bison & Rose.