Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Z Hypoteční banky do Plzeňského Prazdroje. A zase zpátky

Do Plzeňského Prazdroje se prý dostala úplně náhodou. Dělala mluvčí Hypoteční banky, když ji oslovili headhunteři s tím, že mají pozici pro „zajímavého, ale náročného klienta z oblasti FMCG“.

V té době dokončovala vysokou školu, měla před odevzdáním diplomové práce a celou věc pustila z hlavy. Za týden se ozvali znovu s tím, že klient vysloveně chce, aby se výběrového řízení účastnila i ona. Šla tam prý jenom proto, aby věděla, co se na takových pohovorech vlastně chce. Po šesti kolech výběrového řízení se na dva roky stala tiskovou mluvčí Plzeňského Prazdroje.

„Jsme historicky rodina pivařů. Pivo jsem ochutnala už jako malá holka. Na žízeň je nejlepší. A je to naprosto unikátní odvětví, Češi jsou na něj právem hrdí. Lidé, kteří pivo dělají, do toho dávají srdce. Nevím, jestli se to v nějakém jiném odvětví u nás najde. Byly to nádherné dva roky,“ říká Kateřina Krásová, která Prazdroj před pár týdny paradoxně opustila.

Reklama
ČEZ

Po dvou letech se teď vrátila do Hypoteční banky, ovšem na pozici marketingové ředitelky. „Tým se tam jinak prakticky nezměnil, vládne tam ohromná chuť spolupracovat. Je to dáno firemní kulturou, ale i osobou generálního ředitele, který si takové lidi vybírá,“ říká Kateřina a připouští, že zatím nikdy nebyla zodpovědná za tvorbu marketingových kampaní. „Ale vždy jsem byla velmi blízko jejich vzniku a podílela jsem se na nich v každé firmě, kde jsem dělala externí komunikaci. Mám k tomu blízko jak pracovní zkušeností, tak teď i magisterským studiem z oblasti marketingu,“ říká.

„Nemám ráda výraz velká výzva. Je to prostě velká příležitost,“ doplňuje Krásová, ale dodává, že chápe, že „hypotéky jsou jiný produkt než pivo, zejména to plzeňské“. Na obojí mají ovšem Češi nadstandardní chuť.

Nová marketingová ředitelka HB po průmyslovce pracovala ve strakonickém Fezku, které vyrábí automobilové potahy. Formativnější ovšem byly tři roky v Direct Pojišťovně, kde se dostala k risk managementu, v němž se „naučíte vidět příležitosti i hrozby“. Marketing rozhodně nepovažuje jen za souhrn jednotlivých kampaní, ale za „celkový přístup ke klientovi“. „Aby se u nás cítil dobře,“ říká s tím, že to bude „spíš evoluce než revoluce“.

Každý den začíná nebo končí sportem, protože „to je ten nejlepší způsob, jak si vyčistit hlavu a promyslet si věci“. Ale než golf, to raději zase pejska. Dcerka tělocvikáře, i dnes si vybírá sporty dynamické.

A právě začala se sportovním jachtingem. Mořskou nemoc prý nemá, ale i kdyby, „nadšení, když to fouká, je veliké“.

Kateřina Krásová
marketingová ředitelka, Hypoteční banka

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)