Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Pracovní kolektiv rádi utužujeme v hospodě

Nejčastější formou interní komunikace ve firmách jsou porady s vedením a nástěnky, plakáty či letáky pro zaměstnance, jak zmiňuje cca polovina pracující internetové populace. Následují spíše neformální setkání, jako společná posezení v hospodě nebo jiné mimopracovní aktivity (třetina až čtvrtina pracujících). S interní sociální sítí v rámci firmy má zkušenost čtvrtina a rovněž čtvrtině chodí newslettery do e-mailu. Zaměstnanecký časopis dostává pětina pracujících a skutečně většina z nich jej i přečte.

Necelá pětina se již setkala s teambuildingem. Obecný názor na tuto formu je jak mezi absolventy, tak mezi ostatními lidmi (kteří o něm většinou mají dobré povědomí) velmi pozitivní. Převládá názor, že může přinést bližší seznámení s kolegy, upevnění vztahů, zlepšení týmové práce, uvolněnost a zábavu. Na druhé straně si zejména ti, kteří teambuildingem prošli, stěžují na jistou vynucenost, někdy i časovou náročnost nebo špatně zvolené aktivity.

A jaký druh interní komunikace považují lidé za nejpřínosnější? Uznávané jsou i prakticky nejčastěji probíhající porady či mítinky s vedením (zmiňuje necelá třetina). Následují společné mimopracovní aktivity – sportovní, kulturní akce nebo společná hospoda. Desetina žádá interní sociální síť, méně než desetina newslettery a pak teprve rovněž méně než desetina teambuilding.

Reklama
ČEZ

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)