Matador digitálního marketingu Ota Luňák aktuálně pracuje na novém projektu, který nazval Vizitkov.cz. Podle Luňáka je překvapivým faktem, že téměř 40 procent podnikatelů nemá webové stránky, natož jejich mobilní nebo responzivní verzi. Totéž platí i pro akciové společnosti, kde vlastní web nemá až 60 procent akciových společností. „Proto je jednou z funkcionalit služby Vizitkov.cz možnost definovat na profilu tzv. Nabídku, což může být jak html stránka s nabídkou služeb, tak moderní CV pro zájemce o zaměstnání. Lze tedy spojit příjemné s užitečným a ke kontaktním údajům doplnit a nabízet prezentaci ve formě webové stránky – a to plně responzivní,“ vysvětluje přidanou hodnotu Vizitkova Luňák.
Základním principem webu Vizitkov.cz je inteligentní sdílení osobních nebo obchodních kontaktů – skrze založení veřejného profilu, tzv. vizitky, s možností co nejjednoduššího sdílení. Tomu nahrává jednoduchá forma webového odkazu www.vizitkov.cz/jméno. S jeho pomocí zpřístupní uživatelé kontaktní údaje v rozsahu, jaký sami určí nastavením v profilu. Zobrazení vizitky probíhá v plně responzivní formě, umožňující korektní zobrazení na všech zařízeních.
Rychlý kontakt na Kontaktuj.se
Služba Vizitkov.cz byla spuštěna v srpnu roku 2015, jako komunikační kanál využívá profily na Twitteru a Facebooku. „K doméně Vizitkov.cz jsme doplnili i doménu Kontaktuj.se, cílící na potřebu rychle si vyměnit kontakty jednoduchým způsobem. Sdělit objektu našeho zájmu při loučení ‚jsem medvídekpú na Kontaktujse‘ je jistě rychlejší než diktovat telefonní číslo nebo e-mailovou adresu,“ myslí si Luňák.
Základní služby Vizitkov.cz, tedy profil a vizitka, jsou a nadále budou zdarma. „Rozšířená prezentace, jako je nabídka nebo vlastní životopis, bude od příštího roku zpoplatněna symbolickou částkou zhruba dvaceti korun za měsíc, abychom zajistili prostředky na provoz a rozvoj služby,“ plánuje Luňák.
Dále chystá speciální služby pro menší i větší firmy, v přípravě je možnost registrování se prostřednictvím služby MojeID nebo propojení s on-line tiskem vizitek. „S tiskárnou Vizitky 2000 jsme domluvili akci – kdo se do konce roku zaregistruje na Vizitkov.cz a objedná si tisk vizitek, získá slevu ve výši 15 procent,“ slibuje Luňák.
Ota Luňák prošel mimo jiné agenturami OgilvyInteractive a Dark Side nebo působil jako konzultant ve společnosti Et Netera.