Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Je to jako americký sen, hodnotí Petra Průšová svou kariéru v Millward Brown

Když potřebuje výzkumná agentura Millward Brown rozjet pobočku ve východní Evropě, obrátí se na Petru Průšovou. Tak by se dala s nadsázkou popsat kariéra renomované odbornice, která svůj čas dělí mezi pražskou kancelář a východní divize. V řadě případů přitom stála u jejich zrodu, dnes hlavně jako lokální ředitelka radí s jejich rozvojem. „V Millward Brown dospěli k názoru, že není potřeba v každé malé zemi ředitel a stačí jeden pro více zemí. To se v mém případě letos stalo pro Česko, Slovensko, Maďarsko a Chorvatsko. Nikdo tam lokálně není,“ popisuje Průšová. Řízení čtyř zemí najednou znamená řešit i naprosto praktické problémy. „Mám zcela běžné výkonné funkce. Když v Chorvatsku potřebují něco podepsat, tak to řeším já. Nebo když potřebují schválit platby v bance v Maďarsku,“ směje se žena, která budapešťské pobočce věnuje asi čtyřicet procent svého času. „Ale mentálně trávím víc času s Maďary než s Čechy, protože tam bylo hodně změn, se kterými potřebují pomoct. V Česku jsme vnímáni jako jedna z nejstabilnějších firem, protože náš tým je patnáct let spolu a žádné dramatické změny se v něm nedějí. Kdežto v Maďarsku si Millward prošel řadou turbulencí.“ Průšová má budapešťský tým stabilizovat a pomoct mu s dlouhodobým rozvojem.

Splněný americký sen

Začátek své spolupráce s nadnárodní agenturou popisuje jako americký sen. „Měla jsem malou firmu a učila na vysoké škole na plný úvazek. Jednoho dne mi u dveří zazvonili dva lidi a říkali: My jsme toho o tobě hodně slyšeli a chtěli bychom, abys tu založila Millward Brown.“ Tou návštěvou byli bývalý východoevropský ředitel agentury z Maďarska a jeho americká kolegyně, finanční ředitelka. Průšová vzala své tři nejbližší spolupracovníky z firmy a založila s nimi pražskou pobočku Millward Brown. Všichni jsou ve firmě až dodneška. Z původního týmu se společnost rozrostla asi na sto dvacet lidí ve dvou divizích. Výzkumné jádro tvoří kolem čtyřiceti lidí.

Akademického působení se Průšová nevzdala. Vyučuje také na katedře marketingu VŠE, své alma mater, kde vystudovala ekonomickou statistiku. „Mým snem bylo dostat se k humanitním předmětům, což za minulého režimu nebylo tak jednoduché, a statistika byla znouzectnost. Baví mě, ale nebyla to volba srdcem,“ vzpomíná Průšová. Sen se jí splnil až po revoluci, kdy začala učit na katedře sociologie Univerzity Karlovy a studovat psychologii, kterou ale nedokončila. Ve výzkumu kombinaci sociologie, statistiky a psychologie skvěle zúročí.

Reklama
ČEZ

Volný čas dělí mezi rodinu a mentoringový program Odyssey, ve kterém koučuje nadějné podnikatelky.


Petra Průšová, ředitelka pro rozvoj v CEE, Millward Brown

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)