Celá série těchhle modře tónovaných LCD displejů čeká na cestující metra ve stanici Národní třída. Na nich jsou atraktivní lidé, se kterými se ovšem zdá být něco v nepořádku. Vida, strádají psychicky, příčinou je jejich obsedantní chování na webu. Jen antivir Eset jim může pomoci. Tohle jsme ale zjistili jen díky tomu, že jsme si ty vitríny vyfotili a trochu je „analyzovali“. Má před těmito vizuály normální účastník velkoměstských dostihů šanci?
Při prvním kontaktu s reklamou jsem nestihl vstřebat, čeho se týká. Forma OOH reklamy zde podle mě není stoprocentně na svém místě. Vzhledem k cílové skupině bych zvolil řešení založené na využití digitálních médií.
Jiří Nováček, business development manager, Ad-In-One Europe
Výrazným portrétům nepomáhá nejasné sdělení, vizuál by si zasloužil jasnější spojení s claimem. Od citylightů bych odešel spíš s otazníky než s touhou po vyšším zabezpečení.
Matej Michlík, on-line strategist & analyst, Inspiro Solutions