Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Eset nakládá, kdo to ale dává?!

Celá série těchhle modře tónovaných LCD displejů čeká na cestující metra ve stanici Národní třída. Na nich jsou atraktivní lidé, se kterými se ovšem zdá být něco v nepořádku. Vida, strádají psychicky, příčinou je jejich obsedantní chování na webu. Jen antivir Eset jim může pomoci. Tohle jsme ale zjistili jen díky tomu, že jsme si ty vitríny vyfotili a trochu je „analyzovali“. Má před těmito vizuály normální účastník velkoměstských dostihů šanci?

 

Při prvním kontaktu s reklamou jsem nestihl vstřebat, čeho se týká. Forma OOH reklamy zde podle mě není stoprocentně na svém místě. Vzhledem k cílové skupině bych zvolil řešení založené na využití digitálních médií.

Jiří Nováček, business development manager, Ad-In-One Europe

Reklama
ČEZ

 

Výrazným portrétům nepomáhá nejasné sdělení, vizuál by si zasloužil jasnější spojení s claimem. Od citylightů bych odešel spíš s otazníky než s touhou po vyšším zabezpečení.

Matej Michlík, on-line strategist & analyst, Inspiro Solutions

 

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)